Στο χώρο του θεάματος ανά τους καιρούς έχουν εμφανιστεί διάφορα αχώριστα δίδυμα. Μπόνι και Κλάιντ, ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος, Κωνσταντίνου και Ελένης είναι μόνο μερικά από αυτά. Ένα δίδυμο όμως έχει προκαλέσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο δεξιό ακροατήριο τον τελευταίο καιρό και δεν είναι άλλο από τον Μάκη Βορίδη και την καρέκλα. Ένα ειδύλλιο το οποίο έχει βγάλει ακόμα περισσότερο στη φόρα το πρόσωπο του πατριώτη Βορίδη και την «ακέραιη» προσωπικότητά του.
Ο Βορίδης, ο οποίος έχει ένα πρόσωπο να διατηρήσει απέναντι στο κοινό του. Αποφάσισε να κρυφτεί πίσω από την αποχή στο θέμα του γάμου των ομοφυλοφίλων. Βέβαια όπως δηλώνει και ο ίδιος είχε σπεύσει να αποδραματοποιήσει την κατάσταση σε περίπτωση που φύγει από τη θέση του Υπουργού, αλλά συνέχισε, «αφού ο πρωθυπουργός δίνει την δυνατότητα της αποχής θα την χρησιμοποιήσω για μην τραυματιστεί το έργο της κυβέρνησης».
Προφανώς ο Βορίδης δεν θέλει να χάσει την εξουσία που πηγάζει απ’ την θέση του, αλλά ούτε και Μητσοτάκης θέλει να χάσει τον πιο πολύτιμο συνεργάτη στην αντιμετώπιση της εθνικιστικής πολιτικής έκφρασης. Ο Βορίδης ήταν εκείνος, που έφερε την αντισυνταγματική τροπολογία για να κοπεί το Εθνικό Κόμμα Έλληνες και σώσει την Νέα Δημοκρατία από ένα κόμμα με τον Ηλία Κασιδιάρη μέσα στη βουλή, τα ποσοστά του οποίου θα ήταν πολύ πάνω του 4,5% που πήραν οι Σπαρτιάτες.
Έτσι ο Βορίδης κρύβεται πίσω από την αποχή για να κρατήσει την καρέκλα και προσπαθεί να περιορίσει τη ζημιά που θα πάθει το όνομά του. Βρίσκεται λοιπόν να τον κράζει όλη αντιπολίτευση, αλλά δέχεται πυρά και εσωκομματικά, καθώς ο Νικήτας Κακλαμάνης βγήκε στο Open και είπε ότι: «όταν ένα νομοσχέδιο έρχεται με την εισήγηση του πρωθυπουργού και ένας υπουργός διαφωνεί, παραιτείται ο υπουργός, δεν παραιτείτα ο πρωθυπουργός».