Η κυβέρνηση έρχεται να αντιμετωπίσει την σχολική βία και το Bullying με ιστοσελίδες και τηλέφωνα… Καθώς περνάνε τα χρόνια βλέπουμε μια όλο και αυξανόμενη παιδική και σχολική βία και εκφοβισμό. Απειλές, ύβρεις, βία, δημοσιοποίηση φωτογραφιών και βίντεο, υπερσεξουαλικοποίηση της παιδικής ψυχής, όλα αυτά που οι ξενόδουλοι της κυβέρνησης ονομάζουν Bullying, έχουν θεριέψει την τελευταία δεκαετία.
Τα παιδιά ενηλικιώνονται πλέον πολύ πιο γρήγορα λόγω των εξωτερικών ακουσμάτων και της ίδια της κοινωνίας, η πλήρης δυστυχία που κυριαρχεί στους γονείς τους, η ανυπαρξία μέλλοντος για αυτούς, η αβεβαιότητα ως προς την επαγγελματική αποκατάσταση, η επαφή με υλικό το οποίο μόνο καλό δεν είναι για την παιδική ψυχή, όπως τραπ, ραπ που θεοποιούν τα ναρκωτικά, την μαφία, την μαγκιά του να είσαι και καλά εγκληματίας, το εύκολο χρήμα, τις ουσίες και το ποτό, τις γκόμενες, τα αμάξια και γενικά τον υλικό κόσμο έχουν μπει για τα καλά στα παιδικά μυαλά, τα οποία σαν κενός πίνακας που είναι τα δέχονται όλα χωρίς αντιστάσεις.
Επίσης η τριβή με κοινωνικές ομάδες όπως οι γύφτοι οι οποίοι φέρνουν την αντίστοιχη κουλτούρα, αλλά και άλλες αλλότριες φυλές και έθνη που ήρθαν με την μαζική μετανάστευση, ταυτόχρονα με την ανυπαρξία ελληνικής παιδείας, αξιών και ιδεών έχουν δημιουργήσει ένα εκρηκτικό μείγμα που εξωθεί τα παιδιά στην βία, στον εκφοβισμό και στην εγκληματικότητα.
Βέβαια όλα αυτά δεν θα γινόντουσαν αν οι μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις φρόντιζαν να εμφυσήσουν υψηλές αξίες και ιδανικά τα οποία έχουν ως κέντρο τον Ελληνισμό, το Έθνος, την Φυλή και την Πατρίδα αντί για κενές έννοιες όπως ισότητα, αλληλεγγύη, αδελφοσύνη, ισονομία, ανεκτικότητα, αγάπη, ειρήνη, όλα αυτά δεν διαμορφώνουν την ψυχή του παιδιού όπως θα έπρεπε, αλλά την καταστρέφουν, την κάνουν παθητική, αμυντική, εκφυλισμένη, νωχελική. Φυσικό είναι τα παιδιά μετά από αυτό να αναζητήσουν όπου μπορούν να βρουν αυτήν την δράση, αυτήν την ενέργεια, άλλες φορές αυτό λέγεται άθλημα, άλλες φορές λέγεται βιντεοπαιχνίδια, και άλλες φορές λέγεται εκφοβισμός.
Μπορούμε πολύ εύκολα να υποθέσουμε ότι οι κυβερνώντες επιδίωκαν κάτι τέτοιο, το επιζητούσαν, το είχαν εξαρχής σχεδιασμένο, διότι δεν εξηγείται αλλιώς το να βλέπεις την καταστροφή να έρχεται να σου δείχνει σημάδια ότι πλησιάζει και εσύ να αδιαφορείς. Πλέον έχουμε αυτήν την γενιά που κάθε μέρα ακούμε για δολοφονίες παιδιών από παιδιά, ακούμε για βιασμούς σε παιδιά από παιδιά, βλέπουμε βία, βλέπουμε εκφοβισμό.
Και τώρα έρχεται η πεφωτισμένη κυβέρνηση της ΝΔ να μας δώσει δήθεν την λύση… Ποια είναι αυτή;
Όπως είπε ο Πιερρακάκης:
– Ψηφιοποιείται το θέμα των απουσιών: Βλέπουμε ότι έχουν αυξηθεί πολύ. Θα διατεθεί εφαρμογή e-parents στους γονείς όπου θα μπορούν να βλέπουν σε άμεση ψηφιακή ενημέρωση η πορεία του μαθητή, οι απουσίες κ.α. μέσω των δεδομένων που καταχωρούνται στο myschool
– Θα απαγορεύεται η διαγραφή απουσιών στο τέλος της χρονιάς με ρητές εξαιρέσεις όπως οι ιατρικοί λόγοι. Το μέτρο θα εφαρμοστεί από τον Σεπτέμβριο
– Οι 114 απουσίες δεν θα είναι αδικαιολόγητες. Έως 2 ημέρες θα μπορούν να δικαιολογούν οι γονείς, για περισσότερες απαιτείται ιατρική γνωμάτευση
– Θα υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής της 5ημερης αποβολής. Θα μπορεί ο σύλλογος διδασκόντων να προχωρεί πιο εύκολα σε αλλαγή τμήματος και θα περιοριστεί η γραφειοκρατία για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος
– Αν κάποιος κάνει φθορά, ηθελημένο βανδαλισμό. Το κόστος της θα βεβαιώνεται στην οικογένεια του δράστη.
Θα ψηφιοποιηθεί η απουσία, δηλαδή δεν φτάνει που έχει ψηφιοποιηθεί όλο το κράτος λες και όλοι έχουν κινητά που κάνουν 1000€, είναι και ικανοί όλοι οι γονείς ή οι υπεύθυνοι για τα παιδιά να έχουν και εφαρμογή για τις απουσίες του κανακάρη… Μιλάνε για απλοποίηση της γραφειοκρατίας αλλά η μεν γραφειοκρατία δεν έχει πάψει το δε ψηφιακό κράτος όλο και γίνεται πιο περίπλοκο και δαιδαλώδες. Τα άλλα για τις απουσίες είναι και αυτά διάτρητα διότι πλέον ο καθείς παίρνει ένα χαρτί ιατρού ότι δήθεν κάτι είχε και δικαιολογεί έτσι όσες απουσίες θέλει.
Θα επιστρέψει η 5ήμερη αποβολή λες και αυτό θα αποθαρρύνει του τραμπούκους από το να τραμπουκίσουν. Τέλος αν κάποιος κάνει φθορά θα πληρώνει η οικογένεια του τα σπασμένα, πολύ ωραία, πως θα ξέρουμε ποιος είναι αυτός; Θα έχουμε σε κάθε τάξη, σε κάθε διάδρομο, σε κάθε γραφείο, σε κάθε τουαλέτα μια κάμερα μήπως; Θα δίνουν οι μαθητές τους συμμαθητές τους; Δηλαδή θα εμπλακούν και οι γονείς διότι τώρα εάν δίνει το ένα παιδί το άλλο, ο ένας θα φάσκει ο άλλος θα αντιφάσκει και άντε να βρεις τον δρώντα, θα παίξουν και ξύλο οι γονείς και μετά θα δέσει όλο αυτό και θα γίνει ένας ωραίος αχταρμάς.
Αν δε κάποιος δημοσιοποιήσει γυμνό υλικό συμμαθητή του τότε θα αλλάξει πολύ γρήγορα σχολικό περιβάλλον. Πώς; Με απλούστευση της γραφειοκρατίας για την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Πώς θα γίνει αυτό; Ουδείς ξέρει… Και άντε και αλλάξει σχολικό περιβάλλον, θα πάει δηλαδή κάπου αλλού να τα κάνει; Και έστω ότι δεν έχει την δυνατότητα να πάει κάπου αλλού, θα μείνει σπίτι; Πώς; Αφού είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση όλων, εκτός αν είσαι γύφτος, εκεί υπάρχει άλλη ειδική εκπαίδευση.
Επίσης υπάρχει και η πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr στην οποία θα γίνονται καταγγελίες από γονείς και μαθητές, μετά θα εξετάζεται το περιστατικό, μετά θα πηγαίνει σε μια επιτροπή ειδικών στην διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και σε μια επιτροπή ειδικών στο υπουργείο Παιδείας, ενώ επίσης θα αυξηθούν περαιτέρω οι ψυχολόγοι που ασχολούνται με αυτό το θέμα(τώρα είναι 4.000, να μην βολέψουμε ακόμη μερικούς μελλοντικούς ψηφοφόρους; Ευρωεκλογές έρχονται!).
Δημιουργήθηκε και αντίστοιχο κακόγουστο σποτ:
Επίσης αναφέρει ο Πιερρακάκης: «Πρέπει να καλλιεργήσουμε μια κουλτούρα κοινωνικού συμβολαίου, αποδοχής και σεβασμού της κουλτούρας γι αυτό από τον Σεπτέμβριο εντάσσουμε δράσεις Ενεργού Πολίτη από τα Νηπιαγωγεία μέχρι την πρώτη Λυκείου, είπε ακόμα ο υπουργός Παιδείας. Ο στόχος, όπως είπε, αυτό να γίνεται μια ώρα την εβδομάδα καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους»
Θα γίνει δηλαδή και μια ώρα μάθημα επιπλέον, γιατί έτσι το βλέπουν τα παιδιά, μια ώρα επιπλέον κούραση, τόσο πετυχημένο εκπαιδευτικό σύστημα έχουν φτιάξει…
Στο δια ταύτα, τέτοια μέτρα και καλύτερα ίσως, έχουν παρθεί και σε άλλες χώρες της Δύσης, στην Αμερική στην δυτική Ευρώπη, που το πρόβλημα είναι πολύ πιο έντονο, είδαμε κάποια αλλαγή εκεί; Όχι! Αλλά φούντωμα, όλο μεγαλώνει και σε κάθε στάδιο γίνεται πιο ακραίο αυτό το φαινόμενο, με σκοτωμούς, δολοφονίες, μαζικές δολοφονίες μέσα στα σχολεία, ψυχολογικά προβλήματα που συσσωρεύονται σταδιακά και εκρήγνυνται σε ένα ξέσπασμα θανάτου και βίας.
Στην Δύση δεν πέτυχαν αντίστοιχα μέτρα, γιατί να πετύχουν εδώ; Πολύ απλά θέλουν να υπάρχουν αυτά για την περαιτέρω αποσταθεροποίηση της κοινωνίας και την επικράτηση του χάους. Εάν ήθελαν όντως να αντιμετώπιζαν αυτό το πρόβλημα θα έπαιρναν δραστικά μέτρα, μέτρα τα οποία θα διαμόρφωναν την ψυχή των παιδιών έτσι ώστε την ενέργεια τους και την δύναμη τους να την αξιοποιούν με στόχο στο μέλλον να γίνουν πολίτες ενός Έθνους και όχι υπήκοοι ενός κράτους.